Gdzie spotykane są stoiska degustacyjne?

Stoiska promocyjne i degustacyjne najczęściej możemy spotkać w galeriach handlowych, na deptakach przy centrum dużego miasta, bądź podczas targów wystawienniczych, festynów pracowniczych, czy wszystkich innych wydarzeń plenerowych, które skupiają wokół siebie duże grono zainteresowanych osób. Jak więc sprawić, aby nasze stoisko wyróżniało się na tle konkurencji i tym samym przyciągało więcej zainteresowanych potencjalnych klientów?

Marketingowe znaczenie stoiska degustacyjnego

stoisko degustacyjneStoisko degustacyjne, czy inaczej mówiąc stoisko promocyjne odgrywa kluczową rolę, jeśli firma obecna jest na wydarzeniach plenerowych, czy planuje okazjonalną sprzedaż swoich wyrobów i przedmiotów w określonym miejscu, które nie jest uważane za siedzibę firmy. Wśród najpopularniejszych konstrukcji stoisk degustacyjnych możemy wyróżnić lady promocyjne, trybunki promocyjne, lady targowe, czy nawet mówinice – każde z tych konstrukcji cechuje inny kształt, lecz zastosowanie ich jest bardzo podobne – estetycznie wykonane i funkcjonalne pozwalają na zwiększenie sprzedaży wyrobów, czy artykułów, którymi handlujemy. Stoisko degustacyjne jest tanią i ładnie wyglądającą formą ekspozycji towarów, obsługiwane jest głównie przez przedstawiciela firmy, czyli jej pracownika, bądź zatrudnioną przez firmę hostessę. Formę stoisk bardzo często możemy również spotkać w marketach, czy galeriach handlowych, na których możemy najczęściej nabyć drobne upominki, kulinarne wyroby i pieczywo, a nawet rzeźby, obrazy i inne tanie dzieła sztuki.

Stoisko degustacyjne najczęściej produkowane jest z części plastikowych, które łatwo się składa, a także są proste w transporcie w dowolne miejsce, jak i montażu. Nie zajmują dużo miejsca, także taka inwestycja może okazać się skuteczną dodatkową formą promocji dla firmy.